Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire comunicativă, transparentă,creativă şi tolerantă.Îmi plac oamenii adevăraţi. Iubesc poezia, fotografia, muzica, florile, primăvara, marea, copiii, cerul şi apusurile de soare. Consider că dacă nu pui suflet în lucrurile pe care le faci, mai bine nu le faci că nu-ţi ies. Restul vă las să descoperiţi voi.

miercuri, 7 iulie 2010

Lacrima Maicii Domnului din grădina mea

Astăzi dimineaţă, admiram florile din grădină.
Şi pentru prima dată în viaţa mea, am văzut floarea Lacrima Maicii Domnului, plângând. Fiecare floricică avea câte o picătură ce părea de apă, dar era uşor uleioasă şi parfumată. O adevărată minune a cerului.
O asemenea privelişte îţi umple sufletul de bucurie.

7 comentarii:

  1. Interesanta si frumoasa, este prima data cand vad aceasta floare. Sa inteleg ca nu se intampla des acest lucru, adica sa planga?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ştiu cât de des plânge. Însă în 3 ani şi jumătate, e prima dată când o văd plângând.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat... frumoasă floare!
    Poate plânge de bucurie, că te are pe tine?:)
    O zi bună Lăcrămioara,
    Plină de pace şi bucurie fieţi inimioara!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Floarea asta este într-adevăr deosebită!
    O zi cu mult soare în suflet, Bucurel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos! Imi plac mult aceste flori iar mirosul lor este divin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara,

    Eu am aceasta floare in glastra, de la socrul meu. Nu am stiut ca poate fi plantata in gradina si ca ar rezista iarna.
    Cum arata acum, primavara? Va rog, daca sunteti buna, sa postati o poza!
    Va multumesc!
    Binecuvantari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineaţa.
      Floarea nu este plantată în grădină. Este sensibilă şi n-ar rezista îngheţului. Este pusă întru-un ghiveci, pe pervaz, între două geamuri. Iarna nu face flori.

      Ștergere

Dacă aveţi ceva de spus, chiar vă rog!