Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire comunicativă, transparentă,creativă şi tolerantă.Îmi plac oamenii adevăraţi. Iubesc poezia, fotografia, muzica, florile, primăvara, marea, copiii, cerul şi apusurile de soare. Consider că dacă nu pui suflet în lucrurile pe care le faci, mai bine nu le faci că nu-ţi ies. Restul vă las să descoperiţi voi.

miercuri, 20 iulie 2011

Dragi Prieteni virtuali,

Să ştiţi că vă citesc blogurile însă am o mică problemă. Nu mai pot lăsa comenterii. Scriu comentariile dar când ar trebui să aleg modalitatea prin care mă identific, trec adresa blogului meu şi-mi apare că datele nu au putut fi verificate şi că sunt incorecte.
Ce să fac? Ajutaţi-mă, vă roooooooogggg!

Un comentariu:

  1. Buna. Probabil de atunci ai reusit sa iti rezolvi problema, insa am sa iti spun ce am fcut eu cand am patit exact ca tine. Pot fi multi factori la mijloc, printre care erorile de conexiune sau de logare - lucruri care nu tin de nimeni sau poate chiar scrierea incorecta a datelor de autentificare. Cel mai sigur e o stergere completa a istoricului navigarilor pe internet si eventual un restart la calculator si de cele mai multe ori treaba se rezolva. Ideea e sa fii calma.
    Sa auzim numai de bine!
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere

Dacă aveţi ceva de spus, chiar vă rog!