Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire comunicativă, transparentă,creativă şi tolerantă.Îmi plac oamenii adevăraţi. Iubesc poezia, fotografia, muzica, florile, primăvara, marea, copiii, cerul şi apusurile de soare. Consider că dacă nu pui suflet în lucrurile pe care le faci, mai bine nu le faci că nu-ţi ies. Restul vă las să descoperiţi voi.

joi, 24 februarie 2011

Voi reveni curând

Dragi prieteni, momentan încerc să construiesc blogul şcolii la care predau.
Nu v-am uitat!
Ieri a fost o zi într-un an: Ziua de Dragobete.
Am organizat activităţi foarte interesante în şcoală. Surprinzător a fost faptul că m-am trezit că ale mele colege-mi pun microfonul în mână să prezint activităţile.
Nu vă spun ce a ieşit...
Să vă iubiţi mult, nu doar de Dragobete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comentarii:

  1. E bine, Lacrima draga!
    Esti optimista, vesela si te aud razand!
    Ma bucur pentru tine si sper sa inveti sa zbori.
    Ti-au crescut aripile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Indragostitii nu au o zi anume
    ci daca au atunci ei nu mai sunt!
    E doar o zi comerciala pentru lume
    si multi prosti se dau in ea cu avant.

    Chiar daca e din America venita
    sau chiar daca e din mosi stramosi;
    ea nu vine dintr-o sursa sfintita,
    ci din satan si lumea alerga bucurosi.

    Exista o dragoste adevarata,
    un model vrednic de urmat,
    acesta nu face atata parada,
    caci Isus doar urmele a lasat.

    Dar cum sa mergi pe-o cale ingusta
    cand larga-i calea fara frau?
    Caci Dumnezeu pe-aceia-i mustra
    ce in pacat se scalda ca in rau!

    Prietene!, Nu dragobete sau valentin
    nu te-amagii, c-aceasta e idolatrie!
    Caci tot ce facem la urma o sa platim,
    alege dragostea, modelul din vesnicie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar dacă ID-ul tau e anonim si nu mi-a placut asazisa ta poezie rautacioasa, am considerat ca raspunsul meu, dat tie, e o PROVOCARE.
    Un om înţelept, reuşeşte să treacă peste barierele spaţiului, timpului, religiei, culturii, educaţiei primite şi este deschis noului.
    Ce am fi noi, oamenii fără obiceiurile şi tradiţiile străbunilor noştri?
    Nu am fi nimic.
    Şi...nu mă consider prietena unei persoane care se acunde în spatele unei litere...D.
    Prieteni, am puţini şi buni.
    Să-ţi fie bine!

    RăspundețiȘtergere

Dacă aveţi ceva de spus, chiar vă rog!