Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire comunicativă, transparentă,creativă şi tolerantă.Îmi plac oamenii adevăraţi. Iubesc poezia, fotografia, muzica, florile, primăvara, marea, copiii, cerul şi apusurile de soare. Consider că dacă nu pui suflet în lucrurile pe care le faci, mai bine nu le faci că nu-ţi ies. Restul vă las să descoperiţi voi.

vineri, 3 decembrie 2010

"Doamna, exista Mos Craciun?".

Luna trecuta, la scoala m-am confruntat cu o intrebare venita din partea copiilor: "Doamna, exista Mos Craciun?".
Pentru cateva clipe, am ramas blocata incercand sa ma gandesc la o explicatie. Dar era prea tarziu. Copiii deja se certau pe existenta Mosului. I-am linistit si am incercat sa le explic faptul ca Mos Craciun exista intr-o tara indepartata numita Laponia. Ca Mosul are multi spiridusi care lucreaza la fabrica de dulciuri. Alti spiridusi lucreaza la posta unde se citesc scrisorile venite pentru Mosul si se trimit altele, copiilor cuminti sau parintilor acestora. Ca Mosul mai are si o fabrica de jucarii speciale etc.
Le-am mai spus ca Mos Craciun trebuie sa se ocupe de toti copiii planetei si ca in 3 zile, cat tine Craciunul, nu are cum sa reuseasca acest lucru. Tocmai din aceasta cauza, Spiritul Craciunului, intra in sufletele parintilor si buncilor, iar ei fac, copiilor lor cadouri in numele lui Mos Craciun.
O parte din copiii de la clasele a V-a si aVI-a, m-au crezut.
Din pacate, la clasele aVII-a si a VIII-a, n-am avut crezare...
Lor le-am spus, ca Spiritul Craciunului trebuie sa fie in sufletul fiecaruia dintre noi. Ca ei sunt mari si ca de Craciun, nu inseamna totul sa primim daruri ci sa si daruim la randul nostru.
Eu sper, ca indiferent de varsta, veti reusi sa pastrati in suflet Spiritul Craciunului. De el, depind cei mici, cei dragi noua…de el depinde insusi Craciunul nostru.
Atata timp cat mai credem in minuni, ele prind contur incet-incet, sub ochii nostri.
Sa nu incetati niciodata sa credeti!
Sarbatori cu bine!

7 comentarii:

  1. Foarte frumos! Ar trebui sa ne inchipuim o clipa ce s-ar intampla daca acest spirit ar disparea...Am fi mult mai nefericiti.
    Sa ai un decembrie asa cum ti-l doresti, Lacramioara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Roxana!
    Sarbatori pline de magie-ti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum ar fi iarna fara Craciun?
    De neimaginat! Pentru mine exista Mos Craciun. Nu mai astept daruri, dar ador sarbatoarea asta pentru ce reprezinta spiritual si pentru colinde...
    Inveseleste-ti sufletul si bucura-te de minunea Craciunului, Lacrima draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este trist că oamenii nu mai apreciază... nu se mai bucură de ceea ce înseamnă Crăciunul. Dar nu e vina lor în totalitate. Vremurile astea atât de grele, ne seacă de tot ceea ce e bun în firea umană, ne transformă în animale, ne opreşte evoluţia. E păcat, într-adevăr, aproape dureros să vezi că nu mai cred copiii în Moş Crăciun de la vârste atât de fragede.
    Eu tocmai am primit un pachet de la părinţii mei şi mă bucur mai ceva decât atunci când eram mică. :) Dar cel mai mult îmi place să ofer cadouri celor din jurul meu şi să le sorb sclipirea din ochii umezi. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi dikspiace che non possiamo parlare insieme non conosco la tua lingua, posso dirti hai i colori nel cuore meraviglioso un abbraccio...

    RăspundețiȘtergere
  6. Lacry ce surprisa, dupa mult timp am intrat aici la tine si aparte scrierile tale placute, pline de speranta si interes o gasesc pe Mariella o buna prietena. Imi permit sa-ti traduc ceea ce-ti spune:
    "Imi pare rau ca nu putem comunica intrucat nu-ti cunosc limba, pot sa-ti spun ca ai o inima minunata, o imbratisare.."

    O imbratisare si din partea mea si sarbatori pline de bucurie si pace. Pe curand Lacry o sa mai trec. ^-^

    monik

    RăspundețiȘtergere
  7. Monik...mi-e dor de tineeeeeeee!
    Am înţeles ce mi-a scris Mariella, i-am raspuns pe blogul ei, în italiană, ajutată de un dicţionar online şi când să dau SEND, mi-a picat netul.
    Sărbători pline de magie şi de multe-multe bucurii îţi doresc!
    O îmbrăţişare mare-mare!

    RăspundețiȘtergere

Dacă aveţi ceva de spus, chiar vă rog!