luni, 21 aprilie 2014

MIŞCAREA TE INSPIRĂ.Ce fac primavara cu bicicleta mea?(partea a II-a)

         Într-o zi superbă din primăvara trecută, unul din verii mei, elev la un liceu din Focşani, s-a hotărât să-şi testeze limitele.
         Unchiul îi cumpărase de pe http://www.biciclop.eu/ o super-bicicletă. http://www.biciclop.eu/bicicleta-kross-hexagon-v2-cu-suspensii.html.
 

         Vărul meu s-a echipat corespunzător, fără să uite de casca pe care i-o luasem noi de pe acelaşi site.
 
 
          Şi a început aventura. A plecat de la Focşani spre Tecuci. Pentru necunoscători, distanţa este de 40 de km. Timpul a fost de 2 ore, cu tot cu pauzele scurte în care s-a oprit să bea apă. Când a ajuns la mătuşa lui, era foarte mândru de faptul că a reuşit să facă mişcare şi să ajungă la destinaţie într-un timp relativ scurt, ţinând cont de faptul că nu a participat niciodată la o cursă cu biciclete.
         Primăvara înseamnă mişcare în aer liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă aveţi ceva de spus,chiar vă rog!