marți, 15 aprilie 2014

Ce fac primavara cu bicicleta mea

         A sosit mult aşteptata primăvară.
         Am şi eu un hobby şi acum am prilejul să-l practic. Unii schiază, alţii se dau cu placa de snowboard(că tot ninge la munte într-o veselie)...mie-mi place să mă plimb cu bicicleta.
         Îmi amintesc că în urmă cu ceva timp, m-am gândit că ar trebui să-mi iau o bicicletă nouă. Zis şi făcut. 

         Am intrat pe site-ul http://www.biciclop.eu/, am studiat ofertele şi mi-am ales o bicicletă. http://www.biciclop.eu/bicicleta-koliken-cruiser-confort-barbati.html

         Bun. Mi-am zis. acum am bicicletă. Şi ce mai aştept?
         Mi-am luat mp3-ul, căştile, mănuşile de biker, ochelarii, casca, http://www.biciclop.eu/casca-protectie-mtb-polisport-blast.html, o sticlă cu apă şi am plecat să cutreier oraşul şi împrejurimile lui. Mă simţeam liber. Simţeam adierea vântului şi razele soarelui. Nici nu ştiu când a trecut timpul. M-a surprins apusul soarelui pedalând spre casă. M-am uitat la ceas . Oare când trecuseră două ore? 
          Şi aşa a fost prima mea experienţă cu noua mea bicicletă. 

          Azi, m-am gândit să las maşina în garaj şi m-am dus la serviciu cu bicicleta. Nu a fost pentru prima dată. Au fost 8 km dus şi 8 km întors. Exceptând străzile pline de gropi şi de adevărate tranşee de tip şanţ, drumul a fost interesant şi benefic pentru sănătate.

         Nu ar strica să vă luaţi o bicicletă şi să vă bucuraţi de beneficiile pe care vi le oferă! 

Ovi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă aveţi ceva de spus,chiar vă rog!