joi, 11 februarie 2010

Teatru scurt

"Nu ştiu alţii cum sunt..."dar eu nu am suportat niciodată ipocrizia.Oamenii care joacă teatru pentru a impresiona, din diferite motive, pentru mine au fost, sunt şi vor fi egali cu ZERO.
De exeplu:cum pot unii să se plângă sau să plângă că sunt necăjiţi şi nu au bani, cât timp ei au un cont în bancă, o maşină străină, apartament şi afacere proprie? Eu una, nu m-am plâns niciodată că nu am bani, chiar dacă am fost în această situaţie. Când mi-a crăpat măseaua m-am împrumutat. Sumele erau relativ mici, dar aşa a fost să fie. Şi am înapoiat banii în timp util. Am făcut şi eu la rândul meu, acelaşi gest cu prietenii mei.
Dar nu înţeleg cum poţi plânge în hohote că nu ai bani, că nu ai ce mânca...când ai toate lucrurile menţionate mai sus şi-ţi mai construieşti şi o vilă "mică".
Nu are bani că are de achitat rate,dar se îmbracă mereu cu tot ce e mai scump şi modern,se distrează în cluburi,îşi face toate mofturile şi trăieşte ca un parazit pe spinarea părinţilor.
Că tot vorbeam de ipocrizie, nu-i suport pe lingăii şi pupincuriştii care se dau bine pe lângă şefi în speranţa că le va pica şi lor un os.
Cum îmi spunea cineva"cinstea şi corectitudinea au murit demult".
Deşi acest lucru-mi este confirmat zi de zi, vreau să cred că mai există oameni corecţi în jurul meu, în ţara noastră, în lumea asta.
NU SE POATE SĂ FI DISPĂRUT CHIAR TOŢI!
NU SE POATE...

Un comentariu:

  1. Ba se pare ca au cam disparut, s-au si-au revizuit comportamentul trecand in tabara pupatorilor de spate... in conditiile in care Romania ar fi o tara normala acesti oameni ar fi stigmatizati si respinsi de societate... dar cum nu e asa, indivizii acestia sunt dati de exemplu si ridicati in slavi de mamele lor, de rude in general, si chiar si de vecini, care m-ai beau cate o bere gratis de la specimen... pentru lauda...

    RăspundețiȘtergere

Dacă aveţi ceva de spus,chiar vă rog!